Cum scapi de durerea din orice parte a corpului în doar câteva minute

Indiferent de cat de activ esti sau de stilul de viata pe care il adopti, tot s-ar putea ca la un moment dat sa suferi de dureri in diferite parti ale corpului. Din fericire, exista o modalitate eficienta pentru a le elimina, fara prea mare efort.

Iata cum scapi de durerile din orice parte a corpului, in cateva minute:

Durere de gat:

Stati drept pe un scaun si indoiti capul spre o parte, astfel incat urechea sa atinga umarul. Se mentine aceasta pozitie timp de 30 de secunde si apoi mutati capul lent, la pozitia initiala. Se repeta procedura pe cealalta parte.

Durere de umar:

Ridicati umerii cat mai aproape de urechi si tineti-va respiratia timp de 2-3 secunde. Expirati si coborati umerii. Repetati procedura de zeci de ori.

Durere in partea superioara a spatelui:

Pentru a elimina durerea in zona superioara a spatelui trebuie sa va incrucisati bratele si va prindeti umerii, ca si cum v-ati imbratisa. Pastrati mainile pe umeri, inspirati adanc, tineti-va respiratia aproximativ 30 de secunde apoi expirati incet.

Durere in partea inferioara a spatelui:

Pentru durerile mai usoare, stati drept pe un scaun si ridicati un genunchi la nivelul pieptului. Apropiati corpul si pastrati pozitia timp de 30 de secunde. Apoi, coborati piciorul treptat. Repetati procedura cu celalalt picior.

Durere in articulatiile mainii:

Strangeti in pumn mainile si pozitionati-le in fata. Apoi faceti miscari circulare in toate directiile, de 10 ori.

Cum să scapi de durerile de cap fără pastile?
Durerile de cap și migrenele dau bătăi de cap multor persoane, mai ales că, nu de puține ori, acestea apar în cele mai nepotrivite momente. Acestea au diverse cauze, de la oboseală, stres și multă tensiune acumulată, până la afecțiuni mai grave care au nevoie de tratament specializat dat în urma unui control medical.

Înainte de a te grăbi să iei o pastilă pentru că te chinuie o durere cumplită de cap, mai bine a-i încerca să te relaxezi și să faci un mic exercițiu. Pur și simplu trebuie să închini capul și să-l menții pe lateral, într-o parte sau în cealaltă, timp de cinci secunde, apoi revino la poziția inițială, conform antena3.ro. Ideal este să încerci să te concentrezi pe mișcare, și nu pe durere, să încerci să-ți eliberezi mintea de orice gând negativ. Vei observa că în doar câteva minute, te vei relaxa.

Durere de cap:

În general, de cele mai multe ori durerile de cap apar din cauza lipsei de mișcare și activitate fizică. Tocmai din acest motiv, o plimbare pe jos prin parc te poate scăpa de migrene, pentru că prin mișcare se oxigenează mai bine și creierul.

Conform unui studiu publicat în revista Headache, pacienții care au mers cu bicicleta în mod constant, timp de 12 săptămâni, s-au simțit mai bine la nivel psihic și și-au îmbunătățit calitatea vieții simțitor.

Durere de sold:

Pentru a calma durerea de sold, ar trebui sa stati drept, la marginea unui scaun cu spatar. Apoi, rotiti usor trunchiul in directia stanga sau dreapta si intindeti piciorul opus in spate. Cand rotiti in directia dreapta, intindeti piciorul stang.

Pastrati celalalt picior in unghi drept si aduceti trunchiul in pozitia normala, in scopul de a pune accent pe sold. Mentineti aceasta pozitie timp de 30 de secunde. Ulterior, reveniti incet in pozitia initiala si apoi repetati procedura cu cealalt picior.

Durere in muschi fesieri:

Stati drept pe un scaun si tineti piciorul stang in unghi drept. Indoiti piciorul drept peste cel stang si aplecati usor trunchiul pana simtiti o tensiune in muschii fesieri. Mentineti pozitia 30 de secunde, apoi schimbati si repetati cu celalalt picior.

Durere de genunchi:

Stati drept pe un scaun si dintr-o singura miscare va ridicati. Apoi va asezati, intr-un ritm lent. Repetati de zeci de ori.

Durere in laba piciorului:

Pozitionati un picior impotriva celuilalt, si plasati-l in spatele calcaiulu. Strangeti degetele si mentineti pozitia timp de 30 secunde. Intr-un ritm lent, indreptati degetele si repetati exercitiul cu celalalt picior.

Vezi mai multe articole de genul pe destepte.ro